Πέμπτη 28 Οκτωβρίου 2010

Let the Anthem play!

Ο ύμνος έπαιζε στις 12:00 στο Ηράκλειο Κρήτης και όλα τα ελληνόπουλα, που ευελπιστούν μια μέρα να γίνουν αρχηγόπουλα της ελληνικής πολιτείας, παρέλασαν με δέος και τιμή προσκινόντας την ελληνική σημαία. ΘΡΙΑΜΒΟΣ!


Για να μπείτε και στο κλίμα...
Click on the Υπερσύνδεσμος!

Ευχαριστώ για τον μη-πολύτιμο χρόνο σας πατριώτες!
Χέρι-χέρι με τον Καρατζαφέρη!

Πολύδωρας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου