Τετάρτη 27 Οκτωβρίου 2010

Αύριο η Εθνική Εορτή!

Γεια σας για άλλη μια φορά! Λοιπόν ok, καλή η παρέλαση, καλή κι η αργία, αλλά όπως λέει κι ένας καλός μου φίλος, η πεσμένη σφήκα, αυτά τα έκανε ο Hitler ρε πούστη... Τι δουλειά έχει μια δημοκρατική χώρα σαν την Έλλάδα(Υ) να διατειρεί φασιστικά έθιμα και πρότυπα?! Δηλαδή εσείς πώς αντιδράτε όταν βλέπετε τον διμοιρίτη να κάνει ΞΕΚΑΘΑΡΑ το HAIL?! Τέεελος πάντων. Ας δούμε πώς θα πάει... Οι μετεωρολόγοι λένε βροχή... Ας βρέξει...ΑΙΜΑ! (Now Playing: Slayer - Raining Blood)

Ευχαριστώ για τον μη-πολύτιμο χρόνο σας ρεμάλια.
HAIL.
Πολύδωρας.

3 σχόλια: