Τετάρτη 27 Οκτωβρίου 2010

Για το καλημέρα...

Γειά σε όλους! Σαν παιδί κι εγώ βλέποντας όλους εσάς με τα blogs ζήλεψα και είπα να κάνω κι εγώ ένα. Έχουμε και λέμε. Είμαι ένας έφηβος και προσπαθώ να είμαι καλά, σαν όλους εσάς. Δεν θα πω πολλά πράγματα... Το μόνο που θα πω είναι ότι εδώ, ο Καφενές δεν είναι ένα απλό καφενείο όπου συχνάζουν 5-6 παππούδες... Αλλά είναι ο κόσμος, ο κόσμος όλων εμάς. Ο καφές που παραγγέλνουμε πάντα θα θέλαμε να είναι όχι με 2, αλλά με 10 κουταλιές ζάχαρη... Αλλά δυστυχώς η μέρα δεν πάει πάντα όπως την θέλουμε. Κάποιες θα πίνουμε γλυκό, άλλες μέτριο και άλλες... Σκέτο. Πικρό και άγαρμπο. Με τίποτα το ωραίο.  Έτσι είναι η ζωή μας όμως. Και είμαι εδώ για να τα μοιραστούμε μαζί όλα. Καλές και κακές στιγμές. Ε, και βέβαια blog είναι εδώ... Όλο και καμιά σαβουρα-συμβουλή θα σας δίνω.

Ευχαριστώ για τον μη-πολύτιμο χρόνο σας.
Ντάξει ξέρω ότι θέλετε να μπείτε Facebook!
Σας αφήνω!

Πολύδωρας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου